tiistai 11. helmikuuta 2014

This girl is on fire!!!!

<3
Tänään on ollu kyllä ihan uskomaton päivä. Aamusta startattiin koko perheen voimin Huumalle ja Pauliinan super käsittelyyn. Junior lähti mukaan koska meillä oli tänään töistä ja tarhasta vapaapäivä. 
Kropassa olo oli aika turvonnut koska olin vetänyt aamusta vähän Imodiumia koska jännitän kaiken vatsalla ja pelkäsin niin tulevaa tuomiota. 
Hypoxi huoneessa alkusählingin jälkeen Pauliina ihanainenhan vetäsi mitanauhan esiin ja yllätti totaalisesti (aattelin jo hetken et eix yks tuomio päivälle riitä) =) tänään sut mitataan!
Olin et APUAA! aattelin jo mielessäni et varmaana ei mitta riitä ja lukemat ovat samoja kun aluksi koska olinhan turvoksissa lääkkeistä ja ja nythän on menny vasta pariviikkoa.
TADAAAA!!!!!
Lukemat olivatkin positiivisempia kun koskaan saatoin kuvitellakkaan! kaksi viikkoa ja tästä matamista on yhteensä lähtenyt -10 senttiä pois... Siis ihan tajutonta. 
  • vyötäröltä -4cm
  • vatsasta -6cm
Siis ihan tajuttoman hyvä, oon niin tyytyväinen! Ei ihme että vanhat vaatteet sujahtaa päälle ;D
Itkuksihan se meni, olo oli aika taivaallinen, niin onnistunu ja kiitollinen! WAU, ja neljä viikkoa vielä jälellä. Sponsoreita otetaan vastaan, taitaa mennä vaatekaappi uusiksi haasteen loputtua! ;D
OnnenItkuRutistus <3  Rakastan Pauliinan mittanauhaa ;)
Jotenkin en vaan voi olla hehkuttamatta Hypoxia, mut en mä turhaan hehkuta, ihan oikeesti se on tehokasta. Kokonaisuudestahan tulokset syntyvät, ruoka, treeni ja hypoxi, ja hyvä kombo onkin, just mun makuun! Ainakin tulee tuloksia. Kaiken se ahertamisen minkä oon menneessä tuhertanu, paljon on ollut onnistumisiakin, mut tätä ei voi verrata. Tää on niin uskomatona! Koko tän tiimin ansiosta olen todellakin löytänyt itseni, Kiitos <3 
Se tunne kun huomaat kehittyväsi ja muutoksia tapahtuu.. niin henkisesti kun fyysisestikin. Tää on
parasta, parasta, ai-ai-ai-ai-ai-ai-ai!

Ylhäällä matolla puskettiin menemään, pauliina kävi välillä vaihtelemas jengiä koneesta toiseen ja mie painelin menemään. Ja iso kiitos ihanalle Milkalle joka huolehti selkäni takana Juniorista <3 (tais siun omat reenailut vähän kärsiä,) iso kiitos! Nepsulla oli ihanaa <3
Milka ja minä =)

 
Johanna loiri kans nauttimassa Hypoxista. Johannalta ja Sanna Sakulta on tulossa Operaatio Täyskäännös joka on  nimensä mukainen kokonaisvaltaista hyvinvointia edistävä ryhmä.
a
Tässä vielä onnelliset hypoxidaamit Minä ja Mia. Mittailujen jälkeen on helppo hymyillä!

Tuomioni polvensuhteen... Ortopeni J.Toivosella kävin kuulemassa tuomioni, tähystystä vailla polvi parkanihan on ja siinä on polvilumpioruston vaurio. Eli nyt ootellaan vielä vakuutusyhtiön päätöksiä ennen operaatiota. Reenien suhteen meen edelleen maalaisjärjellä ja tuettuna polvea kuunellen, siis käsky oli, että mahdollisimman vähän polvea rasittaen. Isoja vaurioita ei ollut joten reenit vedän täysillä :D :D toki kuunnellen ;) (siis musiikkia) no joo se maalaijärki mukana.

Ja Nyt sitte siihen päivitettyyn TREENIIN!!!!

Siis ihan mahtava tää uusi treeniohjelma, voin sanoo että on tää tyttö aikas hapoilla, ja oon luullu et oon joskus reenannu! (tän ohjelman aikana se ei nimittäin missään näkyny) ;D
Ville laittoi mut tosiaan puuskuttamaan ja antoi läskeilleni ansionsa mukaan. Ville on ihan tajuttoman hyvä piiskuri ja tosiaankin pistää tytön hikoilemaan ja kuolaamaan ;)
Uusi treeni on nopea tempoinen ja liikkeet vaihtuu salamana A:sta B:hen. juuri mun makuun reeni. Love it <3 Kroppa huutaa hoosiannaa ja mie vikisen!




Kyykkyä "takakenossa" johan sai patukat kyytiä =) Niin liekeissä mä pystyin kyykätä. Jesh!


 
jaksaa jaksaa...
Kuvaajana meillä tänään toimi toinen Supermies Joni ruuskanen =) 

Mun heikkolenkki... Punnerrukset. mä opin vielä tykkäämään kuhan saadaan lisää poveria.. kesällä uhkasin et menee pikkurilleillä! Nojoo unennäin mut mä voitan tän viel =)
ojentajat remmillä. suosikkeihin kuuluu, alleille kyytiä.

Selkää.. liikerata hakusessa vähän vielä, mut kyllä tää mimmi miettii kohta millä lennän jos mun siivet katoaa ;)
ihan joka liikkeestä ei kuvaa saatu mut kuvailen treeneissä lisää viikkojen kuluessa. Tää tyttö on niin fileis uudesta ohjelmasta et voihan Ville sentään. Uhkasin laittaa jäbän purkkiin koska ois ihana ku se ois aina mukana takaripu piiskurina. 

Näihin tunnelmiin =)
Kiitos Ville! Ne tsemit mitkä tuot treeniin ja annat rakentavaa palautetta, saat vedettyy salitreenit aivan uusille leveleille ja mun rakkaus salitreeniin senkun kasvaa. Kiitos että autat minua kehittymään ja toteuttamaan unelmaani! Mä oon niin kiitollinen et oot mun salipiru =)
Lopuksi vielä annoin kropalle vähän Fusta foam rolleria ja kyllä paikat kiitteli...

uusi kamuni pötköpatukka =)
Kiitos rakas taivaanisä että sain kokea näin mahtavan päivän, ihan ehdottomasti haastematkani paraspäivä tähänasti!

Hyvää yötä ja kiva kun jaksatte lukea löpinöitäni, lukijoita on monia ja toivon edelleen että matkani terveellisempään minääni innostaa teitä koska jos minäkin niin ihan kuka vaan pystyy tähän. kiitos tsemeistä <3
P.S huomenna treenataan kimpassa haastelaistenkanssa ja veikkaan et saa sykkeet kyytiä!

2 kommenttia: