keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Laiva on lastattu treenillä!

Tänään on ollut päiväntunnit maksimitehoilla. Aamun starttasin tarhan kautta Hypoxiin,  ja oli aika antoisaa vetästä aamusta heti rentouttava kuplapuku päälle, ja nauttia.. 20minuuttia ihan vaan maaten paikoillaan, just for me ja ei kiire mihinkään, kroppa kivasti heräili, siihen päälle viel ½ h. matolla paineessa niin voin sanoo päivä starttasi loistavasti. Ja vaikutushan hypoxin jälkeen kestää tunteja, niin töissäolessaan voi nauttia ihanasta jälkihehkusta.

Aamun startti!


Ihanan duunipäivän jälkee ( sorruin töissä yhteen Julia karkkiin... aiai, hyi minä) murut tulivat koukkaa minut kyytiin ja tiputtivat Huumalle missä vuorossaan meillä oli haastelaisten kimppatreeni, treenin meille vetäs  taas ihanan pippurinen Mira, jolla puhtia löytyy ja tyttö ei tosiaan päästä meitä helpolla.. aikamoinen piiskuri =) ja hyvä niin ihana treenata ammattilaisen johdolla kuka ei armoa jakele.

liikunnanohjaaja Mira Saarenmaa





Treeninä meillä oli vielä tälläviikolla bootcamppi ja voi että se on kivaa, koko kropalle loistava setti hikeä ja maitohappoja =)
Kovasti puhistiin ja hikeä vuodatettiin. Kimppareenit on musta kauhian kivoja, kaikki me haastelaiset olemme kovassa buustissa ja asenne kaikilla kohillaan. Meillä on tosi kiva ryhmä.. Kaikilla on rankka viikko ollut takana, siitä selvinneenä,treenit kulkee uudella levelillä, ja buustia löytyy.

Kuulatytöt <3


Loppuvenyttelyt tehtiinkin minulle oudolla , Fustra pötköllä. En ollut ennen ikinä kokeillut moista ja hakusessa oli vähä vielä asennot, mut aika tehokas kapistus, saa kunnolla lihaksille (ja niiden kireille kalvoille) venytystä ja siinä vasta huomaskin kuinka lihaksisto on aikas kireenä, no viimeviikon jäliltä en ihmettele, katsotaan nyt luulen et kroppa on jo paljon paremmin mukana kun on alkujärkytyksestä päästy.

Vähän hakua, mut harjotus tekee mestarin..Kyllä sai lihaksisto kyytiä.

aikamoinen pötkylä, ihana uutuus mun elämään =) jo alkaa paikat aukeemaan.
kroppa huus palkkaria, onneksi oli mukana puolikas annos ni selvisin kotiin ruuan ääreen. Ihan tajuton nälkä ollut tänään mutta on sitä energiaa kulunutkin (on poltettu se päivän repsahdus Juliakin)
Ihana fiilis jäi tämmöisestä tohinapäivästä. Meidän tyttökin on jo niin mukana, kesälomasta vähän jo puhuttiinkin yksilta niin hänelle oli tärkeää että hotellista löytyy äidille kuntosali, aika nokkela tyttö. Siihen tässä pyritään että osaan antaa myös tyttärelleni hyvän näkökannan liikuntaan ja terveelliseen elämään, koska liikkuminen on oikeesti kivaa. Ja syödä pitää kunnolla, mutta terveellisesti.
Olen myös todella onnellinen miten perheeni tukee minua tässä ja koko perheemme kokee elämän muutoksen. Vihdoin tiedän että suunta on oikea.

Ihanat kiitokset annan myös meidän perheen ISILLE joka jaksaa hoitaa suurimmat kotihommat  ja ruokakauppatohinat,  ruuatkin hän usein tekee minulle ja punnitsee purkkeihin. Olen niin onnellinen pikku perheestäni. Mä nautin nyt, On mun vuoro =)
Toivottavasti osaatte nauttia Arjen pienistä ilosta myös ruudun toisella puolella..  Elämä on ihanaa!

Tää Matami kiittää ja kuittaa, tsemejä on tullut hurjasti ja olen niinstä erittäin kiitollinen! Ne tuovat buustia. Tänks <3

Nyt nukkumaan ja huomena kohti uutta päivää, Veikkaan että saattais olla Fustrarullalle käyttöä huomen, paikat niin hellänä, mutta ihanaa.. kroppa huutaa hoosiannaa, siitä että minä olen ollut REIPAS!

<3 -C-

Aivan!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti