maanantai 17. helmikuuta 2014

Puolivälin purkaus!


Haasteessa ollaan tasan puolivälissä, kolmeviikkoa takana ja kolme edessä. Ihan jos rehellisiä ollaan ni voin sanoo et nämä kolmeviikkoa on ollut yksi elämäni uskomattomimmista ajoista, näihin viikkoihin mahtuu tunnetiloja laidasta laitaan, ja olen todellakin yllättynyt kuinka paljon ihminen pystyy henkisesti "kasvamaan" lyhyeessäkin ajassa.
Vuosia olen tehnyt töitä itseni kanssa niin henkisestikin kuin fyysisesti!
Haaste tuli kuin taivaan lahjana, ja sitä se taitaa ollakin. Kyllä iltarukouksissa muistan olla kiitollinen ja niin monta kertaa kun olen apua pyytänyt, niin nyt on se hetki kun rukoukseen vastatattin ja apua sain ja tulen jatkossakin saamaan. Kyllä se on myönnettävä että yksin ei aina kaikkeen riitä voimat. (taisinkin jo todeta ekassa kirjoituksessani, edelleen siis samaa mieltä) =)
Luulen että jokaisella meistä tulee jossakin vaiheessa se hetki kun tiedät et NYT ON AIKA!
Elän kolmekymppisen kultaaikaa ja haluan nauttia elämästäni, perheestäni ja voida hyvin kropassani. Tämä muutos mikä minussa on tapahtunut näkyy ihanasti myös perhe-elämässäni, me voidaan hyvin koko sakki <3 Jos äiti voi hyvin, niin kokoperhe voi!! siihen taitaa olla jokin sanontakin, mut ihankun muistaisin! =)
Olen ihan liekeissä kaikesta mitä tapahtuu kroppani kehityksessä, jollain kierolla tavalla alkaa pikkuhiljalleen tästäkin patukasta muokkautumaan  jonkin sortin kroppa, muotoja alkaa pikkuhiljalleen tulemaan, mutta olen maltillinen, eihän kiinanmuuriakaan rakennettu hetkessä. Ja henkinen puolin kasvaa ja kehittyy, olen niin hitoksee tyytyväinen.

Haastetta on puolet jäljellä, ja upeita viikkoja on vielä onneksi edessä. Haasteesta olen alkanut ajattelemaan et tää on tavallaan kun mun alkupala, tästä edespäin syön vaan courmee ruokaa! On tässä elämässä jo tullutkin aika paljon erilaisia "pöperöitä" vedettyy! Nyt nautin mun matkasta ja aloittelen elämään, pitkään haaveilemasta uudesta elämästäni ja uudesta minästä uudella ajattelutavalla.. Matkani tulee olemaan varmaan kiemurainen ja luulen että umpikujiakin saattaa tulla vielä, mutta mun navikaattoriin on asennettu uusi suunta, ja se on oikea!
Asia on niin ihanaa sanoa ääneen, tässä sitä mennään vahvempana kuin koskaan, ihan tajutonta jesh!!!! hyvä mie =)  ja kiitoskumarrus Huuman välittävälle ja ammattitaitoiselle tiimille ketkä mahdollistivat liikuntahaasteen.

Uskon itseeni, voitan pelkoni, toteutan unelmani!

Tänäänhän olin taas Pauliinan taikakuplissa, ja Pauliina on ollut uskomaton henkireikä näinä viikkoina. Hypoxi on mahdollistanut nopeita muutoksia kropassa, ja jokainen kuka haluaa buustata kropassaan kehitystä se on loistava keino, pelkästään hypoxi ei itsestään mahdottomiin pysty, kokonaisuushan riippuu itsestäsi ja kuinka syöt, treenaat ja se mitä teet itsellesi sisältäpäin. Mun mielestä jokainen kuka härsii jonkinlaisista ongelma alueista kropassaan, kannattaa ehdottomasti kokeilla, ilmaistahan hypoxitreeni ei ole mut  meneehän niitä euroja myös sen epätyytyväisen kropan ylläpitämiseenkin joten on kait hyvä hetki ajatella mihin sijoittaa.
Kaikkihan on suhteellista. Itse olen enempi kuin tyytyväinen ja tiedän mihin euroja laitan tulevaisuudessa =) Olen niin sen arvoinen!
Pauliina ottaa mielellään sinut vastaan konsultaatiokäynnille mikä ei velvoita mihinkään, mutta kandee kokeilla, tulet yllättymään! =)
Pauliinalle voit rimpauttaa jos kiinnostaa tai jokin hypoxissa ihmetyttää tai arvelluttaa, häneltä saat faktoja mitä minä en välttämättä niin osaa kirjoittaa tänne =)

Meijän perheen tytöt ja Pauliina puh.0440488626
Tänään on ollu kaiken kaikkiaan kiva päivä, työpaikan murut antoi ihania lahjoja <3  Jälkikäteis ystiksiä ja nimpparilahjallakin ne ihanuudet muistivat, loistotyttöjä meil Penalassa =)

Atskulta ihan hitoksee sydämii ja hymiöit =) =) <3


Ruokapuolella pariinpäivään ei oo oikein meinan upota alas ku kannullisella vettä perään, joten keittolinjalla mennään seuraavaksi, samat aineet mut hitoksee maustetta veteen, ja loraus rasvatonta maitoa väriksi ni johan uppoo.. nam!!
tää tais olla semmoin keskivaiheen purkaus! kiva kun jaksatte lukea mun höpinöitä, tää blokkaus on aika fantsuu, ja hyvällä tavalla avartavaa ;) Uutten viikkoon tää tsyby lähtee intopinkeenä ja vastaanottavana, hiki lentää taatusti ja hyvä se!

Huomenna töidenjälkeen meen vetäsee rääkkitreenin salille, ja syön soppaa =)

-C-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti