keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Johan tuli buustia reeniin!

Iltaa kansalaiset! =)
Tänäänhän päätin mennä treenaamaan, koska olen niin sata varma että nää mun tukkoisuudet ja puolikuntoisuudet johtuu allergiasta, koska ulkonahan jo pöllyää ties mitkä.
Töiden jälkeen vetäsinkin pitkästä aikaa (kaksi välipäivää) trikkot jalkaan ja surautin huumalle. Meillä oli Villen (PT) kanssa rehvit, ja tarkoituksenahan oli tehdä uudet reenisetit ja kaksijakoiset semmoiset sainkin.
Uusitut reeniohjelmat on aika magiat ja kyllä huutaa tän matamin kroppa armoa. Tänään lämmittelynä käytiin reenin toinen osa (yläkroppa+core) läpi että en ole sitten ihan hukassa kun koittaa reenipäivä ilman Villeä =) sen jälkeen laitettiinkin jalat koetukselle ja annettiin soida! Kyykättiin, puskettiin ja "ponnisteltiin" penkille että  MIAU vaan alakropalle!!

Penkille hop, ja pylly tykkää =)

Maastavetoa!! se paineen tuntu... aijaiaijaijai!!! jos oisin kissa ni kehräisin =)

Treeni kokonaisuudessaan on rankka mutta sitähän tää kroppa taitaakin just tarvita.
(Ihankun tärisyttäisi vieläkin)
Otan siis jatkossa kameraa taas mukaa reeneihin ja napsiskelen kuvia liikkeistä ja toki niitä  vallattomia selfieitä :D
Samalla vetästiin nimet alle PT sopimukseen eli toisensanoen, JIHUUUUU MULLA ON PT PIISKURI joka laittaa mun läskit ja koko tyllerön koetukselle =) =)

Minä ja PT Ville Tolvanen (mun piiskuri)
 Joten jatkossa Ville vilahtelee mukana ja aikas kovaa reeniä taitaa pukata. Ja niin huippua että on tuki ja turva reenienosalla ja ravinnossa koska sitä mä just tarviin, jämäkän Villen kuka sanoo mitä reenataan, koska ja miten =) Ja vähä toivottavasti huutelee (siis mun kohalla huutaa ja rähjää) jos ei muutoksia tapahdu. Eihän hän pysty kumminkaan puolestani hommaa tekemään joten nyt on vaan uskottava ja pysyttävä kanootissa =)
Loistava päivä kaikenkaikkiaan pulkassa ja juu-u oon aika puhki =) Huomena pidän huilipäivän ja suuntaan  illalla Huumalle,  meen mukaan Tean ravintoluennolle ja huhujenmukaan tehdään ja maistellaan erilaisia smoothieita että namskista vaan =)
Huumalla alkaa myös upea Voittaja ohjelma jonka kesto on 6 viikkoa ja sisältää:
  • 6 viikon harjoittelun klubilla
  • Personal Trainerin suunnittelemat treeniohjeet
  • Ravintovalmentajan suunnittelemat ravinto-ohjeet
lisää tietoja ja ilmoittautumaan pääset tästä linkistä!  http://www.clubhuuma.fi/tutustuhuumaan
Ihan loistava tarjous päästä alkuun treeneissä ja hioa ruokavaliota ammattilaisten käsissä, joten kaikki mukaan ilmoittautumaan, nää  on just niitä onnen hippusia joita voit antaa itsellesi ja kropallesi. Huuma on kyllä loistopaikka, he tarjoavat upeita ja edullisia mahdollisuusksia päästä alkuun tai lisäbuustia vähä kokeneemmallekin treenaajalle!

Ihanaa viikkoa kaikille ihanuuksille ja perjantaina vedetään reeniä uudella ohjelmalla ja hikoillaan. Tää tyttö on ihan fileis ja puhki joten hyppään unimatin kelkkaan ja tuhisen muksat yöunet =)

Hyvää yötä ja puspus!
-C-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti